Nem változnod kell, hanem fejlődnöd - légy a legjobb Önmagad!

Az első hét

2015/03/27. - írta: Pepe Diet

Már 1 hét eltelt mióta elkezdtem a 30 napos kihívást. Kezdek gondban lenni, mert a teljes ruhatárcsere kezd újra indokolt lenni, ha-ha. De valóban.. 1 hét után is már azt érzem, hogy kezdenek a ruháim szelősebbek lenni.

i-must-be-dreaming.jpg

Nézzük át, miből is áll a program. Sok meglepetés nincs: 70%-ban étrend és 30%-ban edzés.

Kajánál is, és az edzésnél is változtatnom kellett a télihez képest, mert úgy éreztem, hogy megálltam a fejlődésben. Étrendet tekintve kicsit visszavettem a mennyiségből – nem kell már a téli bunda, ha-ha –, és nagyobb hangsúlyt fektetek a minőségre. Itt a jó idő, itt a tavasz, végre itt a zöldségszezon.

Az edzéseimen is kicsit keményítettem. Igyekszem a gyakorlatokba több tudatosságot vinni – gondolok itt főként az izomfeszítésekre és a légzésekre.

2480748-the_dark_knight_rises_2012_movie_hd_wallpaper_16_1280x1024.jpeg

Még 3 hét visszavan, de a következő héten tovább akarom emelni a szintet. Ma épp pihenőnapom van, de a 7végén odacsapok. Ja.. és szombaton ismét megyek ruha -és cipővásárló túrára. Éljen a tavasz :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pepediet.blog.hu/api/trackback/id/tr97308950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása