Nem változnod kell, hanem fejlődnöd - légy a legjobb Önmagad!

Mennyit számít a külső?

2015/03/28. - írta: Pepe Diet

fogyas_1.jpg

Ha valaki azt mondja, hogy a külső nem számít, az hazudik. Igenis számít! Ha a külső igénytelenséget mutat, akkor mire lehet következtetni a belsőt illetően..?

Miért érdemes jól kinézni?

Nekem 3 jó okom volt arra, hogy 8 évvel ezelőtt úgy döntöttem gyökeresen megváltoztatom az életem és lefogyok. Az első, hogy a csajok nem tekintettek rám férfiként. A másik, hogy suli után 3 éven át sehova nem vettek fel dolgozni a külsőm miatt. Végül, de nem utolsó sorban.. jól akartam kinézni.

Emlékszem, az egyik állásinterjúról kifele menet a következő esett meg velem. Már az udvaron voltam, amikor utánam jött a főnök, meg néhány alkalmazott. Talán akkor jöhetett néhány vásárló is.

s4010778.JPGSúlyom teljében, 180Kg-osan.

Fatertól elkértem a gyorsasági motorját, mert azt hittem menő leszek. Épp szállok fel a motorra és odaordít a főnök, hogy „Tényleg ezzel a motorral jöttem?” Erre mondom, hogy igen. Majd ezután az egyik legmegalázóbb mondatot hallottam addigi életem során.

A főnök csak annyit mondott, torok szakadtából röhögve.. nem hiszi el, hogy az úton idefele menet nem tört ketté alattam.

Kösz.. ez akkor nagyon jól esett, kellett az önbecsülésemnek. Persze mindenki rajtam röhögött.. a főnök, az alkalmazottak és a betérő vásárlók is. A legnagyobb gond mégis csak velem volt. Még ez a pofon sem volt elég, hogy belássam én voltam a hibás a sorsomért – csak magamnak köszönhettem.

Majd 1,5 évre rá történt meg bennem az a változás, amivel gyökeresen megváltoztattam az életem. 1,5 év alatt leadtam 100Kg-ot és az életem egy magasan ívelő pályára állt. Önbecsülésem a fellegekben. Azonnal találtam magamnak munkahelyet és azonnal egy szűz, lúzer srácból férfivá váltam.

11091193_10204753788339348_1058736945_n.jpgCsont és bőr voltam, 78Kg-osan.

Elkezdtem megváltoztatni az étrendem, és a világon addig leggyűlöltebb dolgot kezdtem el, az edzéseket. A vicces az, hogy ma meg már nem tudnám edzés nélkül elképzelni az életem, ha-ha.

Ma és holnap nagyon keményen megnyomom az edzést. Az új edzéstervem: 2 nap edzés, 1 nap pihenőnap. Mára egyelőre ennyi. Sikerült 2 pár cipőt is vennem. Meg egy órát is - mindig elcsábulok, ha-hah.

Tudod, mit szeretek a sportban? Azt, hogy igazságos. Mindenki előtt adott a lehetőség. Csak rajtam múlik, hogy mit érek el.

en_2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pepediet.blog.hu/api/trackback/id/tr677312534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása